Inpakken enzo

4 juli 2019 - Saba, Nederlandse Antillen

Lieve Allemaal,

Ik werd van de week gevraagd of onze blog nog wel werkte, toen gaf ik aan dat ik er nog niet zo veel tijd voor heb gehad ha ha ha ha. Ik dacht nu ik niet meer werk kan ik relaxed aan even alles inpakken enzo. Nou dat valt even vies tegen, want de huishouding, spullen hamsteren, een uit de hand gelopen verjaardagsborreltje (thanks Mirrie en Nan) 🤢. Het kost toch meer kruim en werk dan ik voor ogen had. En jeetje wat een bergen luiers liggen er nu op de Barbaralaan. Chris vertelde dat een pak in Saba rond de 20 dollar kost!!!! Blijf ik toch wel een beetje een Nederlandse.

BELANGRIJK ‍

Naast het emigreren heeft Chris gisteren ook nog even zijn verdediging afgerond voor zijn master of Crisis and Public ordemanagement opleiding. Na 2,5 jaar zwoegen met een turbulent gezinsleven (en dito vrouw 🤣). Ik ben super trots op jou en hou van jou. We zien elkaar gelukkig snel weer. Chris komt 27 juli weer even naar huis. Ik denk dat Guus hem niet meer loslaat. Hij mag dan even komen helpen inpakken. Jammerrrr Chris het is nog niet helemaal klaar.

GUUS

Lieve dappere Guus, afscheid na afscheid. Vorige week heeft hij met zijn klasgenoten afscheid genomen in de game en bowling hal. Kreeg ik toch een beetje buikpijn van. Het mannetje heeft het zo naar zijn zin op school, sportclubs en met zijn vriendjes. Afscheid nemen van de Capoeira, de Honkbal en in de zomervakantie van zijn maatje Casper.  Guus wil vooral naar zijn papa en blijft praten over Amerika. Ik denk dat we het hem wel verschuldigd zijn om hier een keer naar toe te gaan, alleen blijf ik dan wel uit de buurt van zijn worstelheld John Cena.

LOIS

Loïs groeit en groeit en begint steeds meer op haar broer te lijken (dito streekjes). Ze denkt soms dat ze een leeuw is en dan mag Guus de daar bijbehorende beten opvangen.....Mocht iemand hier nog tips voor hebben dan hou ik me aanbevolen. Elke dag facetimen met papa en dan na 1 minuut papa wegswipen voor Bumba. Sorry Chris, dat komt straks vast weer goed.

Zo mijn schrijftijd zit erop, ik ga weer even inpakken, marktplaatsen grrrrr en sloten koffiedrinken. Tot snel weer lieve mensen. Jullie ook succes met de vakantievoorbereidingen en lekker genieten van de aanstaande zomervakantie.

See you later alligator, Ayo